Relació de llocs de treball

La relació de llocs de treball és l'instrument tècnic que permet l'ordenació del personal d'acord amb les necessitats dels serveis i estableix els requisits necessaris per a desenvolupar un determinat lloc de treball.

Aquesta inclou tots els llocs de treball de funcionaris, laborals i eventuals, independentment si estan o no pressupostats. En aquest apartat, doncs, podràs consultar tota la relació de places d’un ens.

Directius i càrrecs de confiança

• Mandat 2023-2027, L'ajuntament de Cardona no disposa de personal directiu, càrrecs de confiança i/o assessors dels grups polítics
  • Mandat 2019-2023, L'ajuntament de Cardona no disposa de personal directiu, càrrecs de confiança i/o assessors dels grups polítics
  • Mandat 2015-2019, L'ajuntament de Cardona no disposa de personal directiu, càrrecs de confiança i/o assessors dels grups polítics

Retribucions

Clica en aquest enllaç per conèixer quant cobren els empleats públics d'aquest ens. En aquest apartat trobaràs aquesta informació, detallada en funció de les categories dels treballadors.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 02-02-2024 12:25