Regidoria d'Urbanisme, Habitatge i Rehabilitació, Esports i Joventut i Festes

Àmbit competencial

Regidoria d'Urbanisme, Habitatge i Rehabilitació

• Política municipal en matèria urbanística.
  • Llicències d’obres, llicències d’activitats, règim de comunicació de llicències, ordres d’execució, expedients de protecció de la legalitat urbanística, i de ruïna.
  • Política municipal en matèria d’obres públiques, obres d’urbanització, equipaments i infraestructures.
  • Política municipal en matèria de promoció de l’habitatge.
  • Política municipal en matèria de valorització, rehabilitació i promoció del patrimoni històric del municipi.
  • Seguiment de les polítiques de gestió cultural relacionades amb el patrimoni del municipi.
  • Seguiment del pla especial del nucli antic de Cardona i actuacions de rehabilitació del nucli antic.
  • Impuls de la rehabilitació del nucli antic.
  • Oficina supramunicipal d’habitatge.
  • Foment de l'habitatge de lloguer.

Regidoria de Joventut

• Política municipal de promoció de les activitats dedicades als joves.
  • Foment de la col·laboració amb les entitats juvenils.
  • Seguiment del Pla Local de Joventut.

Regidoria d'Esports

• Política municipal de foment de l’esport; manteniment i gestió de les instal·lacions esportives; foment de la col·laboració amb les entitats esportives; impuls de la nova zona esportiva.

Regidoria de Festes

• Política municipal en matèria de festes tradicionals i actes festius.
  • Control i seguiment de festes de caràcter públic.
  • Organització, control i seguiment de la Festa Major, especialment dels actes del corre-bou.

Responsable polític