Informar a l'administració que ha canviat el titular d'una llicència o d'una sol·licitud de llicència d'obres.
Qui ho pot demanar?
- L'anterior titular de la llicència o de la sol·licitud. També haurà de signar la instància el nou titular de la llicència.
Quin cost té?
- Segons l'ordenança corresponent.
En quines dates es pot fer?
Quant de temps triga la resposta?
Quina documentació es lliura?
- Notificació de l'acord de presa de raó del canvi de titularitat
On es pot trobar més informació:
- Decret Legislatiu 1/2005, de 26 de juliol, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme.
- Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'Urbanisme.
- Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals.
- Normativa del planejament general.
- Ordenances fiscals.
Documentació a aportar:
- Instància.
- Fotocòpia del NIF del sol·licitant.
- Fotocòpia de la sol·licitud o de la llicència concedida.